Forum ***GAMES TOWER*** Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Ecaflip Hybryd

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ***GAMES TOWER*** Strona Główna -> Postacie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mishek10
Modek



Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bialystok

PostWysłany: Czw 15:41, 23 Lis 2006    Temat postu: Ecaflip Hybryd

Uwaga!
1. Sam to pisałem, więc i Ty nie kopiuj.
2. Nie jestem pewien co do charakterystyk i sposobu, bo jeszcze go nie sprawdziłem. Mam zamiar to zrobić na Rushu, gdy kupie P2P (a to już niedługo).


1. Tutorial
Na tutorialu zostajemy do 6 poziomu. Dlaczego? Weak Arachnee łatwo zabić, a exp z niej nie jest taki zły. Na 6 poziomie zdobywamy Bluff, co jest (przynajmniej na początku) naszą jedyną ofensywą. Trenujemy tylko Agility. Wszystkie punkty czarów dajemy w Bluff.

Cele:

  • Agility = 25
  • Bluff 3 lvl
  • skończony Tutorial
  • 2 Spell Points


2. 'Ciężki' trening ...
Musimy wytrenować 10 poziom. Co nam to da? Otóż pierwszy set - Gobbal set (który doda nam str. do ataków od eartha i int. do Topkaja) czy Country set (który doda nam agl. do Bluffa i także int. do Topkaja). Wszystkie punkty oczywiście w agility i Bluff.

Cele:

  • Agility = 45
  • Bluff lvl 4
  • 4 Spell Points
  • Gobbal set (bez pasa, z rzeczami dodającymi do agl., int. i cha.)
    lub
  • Country set (z rzeczami dodającymi do agl., int. i cha.)


3. Quest
Nie ma sensu tracić czas na nabijanie 11 poziomu na potworach - lepiej nabij go na queście - A bear in the gobbies' house. Wystarczy to wykonać, a prawdopodobnie otrzymasz 11 poziom.

Cele:

  • Agility = 50
  • Bluff 5 lvl


4. Powtórka z rozrywki?
Tak ... znowu nabijanie poziomu ... teraz zdobądz 20 poziom i jeśli miałeś niepełny Gobbal set (brak pasu), to czas go wypełnić. Rezultat? 7 AP (czy to, co mogłeś mieć na 10 poziomie z Country setem...). Ze statystyk ulepszaj int. i cha., a punkty magii trzymaj na później.

Cele:

  • Agility = 50
  • Chance = 25
  • Inteligence = 20
  • Jeśli zbierałeś Gobbal set - Full Gobbal Set
  • 9 Spell Points


5. Kończenie hybrydy
Tak! Musisz nabić 26 poziom! Niech Cie tylko Bóg broni, abyś nie ulepszył Feline's Leap. Kiedy tylko zdobędziesz Topkaj, ulepsz go na 5 poziom. Co do umiejętności? Vitality!

Cele:

  • Topkaj 5 lvl
  • Agility = 50
  • Intelligence = 20 (jeśli int. można dodawać za 1 punkt do 25, to daj 5 pkt. w int., wtedy dasz o 5 mniej w Vitality)
  • Chance = 25
  • Vitality = 25
  • 5 zachowanych Spell Points


6. Taktyka walki
Ponieważ mamy 7 AP, możemy w jednej turze puścić Bluff i Topkaj na raz. Powinieneś zawsze mieć 7 AP, dobre rzeczy dodające int., agl. i cha. Potem możesz też trochę ulepszać str., ponieważ Ecaflip ma wiele czarów zadających obrażenia od żywiołu ziemi.

Co robić potem:

  • zawsze miej 7 AP
  • ulepszaj vitality, później także trochę agl. i int., możesz trochę ulepszyć strength
  • zawsze noś rzeczy dodające agl. i int., mogą dodawać też cha. vit. i str.
  • expij na potworach, które mają słabość do powietrza i/lub ognia
  • ulepsz czary: Wheel od Fortune, Reflex, Smell, Rekop
  • możesz kupić Felintion - jest dobry do odzyskiwania HP - nie ulepszaj go, ale gdy masz dobry bonus do siły możesz nieźle komuś przyłożyć
  • może przydać Ci się Leek Pie - gdy już będziesz miał większy poziom, postanowisz zmienić seta i niestety będziesz miał już 6 AP możesz używać Topkaj i Leek Pie na turę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ***GAMES TOWER*** Strona Główna -> Postacie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island